Reklamacja zakupionego towaru

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Kupujący może zażądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba że naprawa bądź wymiana nie są możliwe lub wymagają nadmiernych kosztów (wówczas możliwy jest zwrot gotówki).



Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru. Towar należy wysłać na adres sklepu stacjonarnego przy ul. Długiej 11, 31-147 Kraków. W razie pytań dotyczących reklamacji, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem telefonu: +48 606 975 540

Śledź nas na Instagramie

Bądźmy w kontakcie

Podaj nam swój adres Email, a będziesz na bieżąco informowana o nowościach i promocjach.

Szanując Twoją prywatność, dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych.
W dowolnym momencie będziesz mogła poinformować nas o zaprzestaniu wysyłaniu informacji o nowościach i promocjach.

Nigdy nie będziemy wysyłać „niechcianych” Emaili ani komunikatów i nie będziemy udostępniać danych nikomu innemu. Nie odsprzedajemy tych informacji stronom trzecim.

#MFS
Copyrights © 2021 My Fashion Space, All Rights Reserved

Frank Lyman logo are registered trademark of Frank Lyman Design Inc.
Some photos of products are used with permission of Frank Lyman Design Inc.

Obsługujemy wygodne płatności online, w tym BLIK