FAQ

Rejestracja

  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

    Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji.

    W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z promocji i programów rabatowych dla stałych klientów.

  • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

    Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Konto" i następnie "Utwórz konto". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Rejestruj” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po naciśnięciu link'u, w momencie ostatecznej akceptacji administratora Sklepu Internetowego, Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i może dokonywać zakupów w sklepie.

  • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

    Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edytuj dane”.

  • Co mam zrobić gdy zapomniałam hasła?

    W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „nie pamiętam hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Zamówienia

  • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

    Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować Sklep drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)- informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 7 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia, chyba że w karcie produktu w zakładce "dostępność" podany jest inny czas realizacji zamówienia.

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu po jego wysłaniu?

    Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych jeśli paczka została wysłana. Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. maila z informacja o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

    Nasi klienci otrzymują maile informujące o statusach: potwierdzenie wpłynięcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
  • Czy mogę odebrać towar osobiście w sklepie stacjonarnym?

    Tak, zamówienia można odebrać w naszym sklepie stacjonarnych na ul.Długiej 11 w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz w sobotę od 10:00 - 14:00. W tym przypadku, konieczne jest wcześniejsze wybranie opcji odbioru osobistego na formularzu zamówienia, przed jego złożeniem.


Dostawa

  • Jakie są koszty dostawy paczki?

    Na wszystkie nasze towary oferujemy naszym Klientom darmową przesyłkę.

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

    Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski. Jeśli pojawi się taka potrzeba prosimy o kontakt mailowy ze Sklepem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Każdy przypadek będziemy starać się rozpatrywać indywidualnie w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki.


Płatności

  • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

    Zgodnie z regulaminem płatności można dokonywać: przelewem na numer konta bankowego podanym w regulaminie w paragrafie V Płatności, punkt 5.2.a, płatnością w systemie T-pay tj. szybkim przelewem, blikiem lub kartą płatniczą operatorów, których karty są akceptowane. Można również płacić przy odbiorze osobistym w naszym sklepie stacjonarnym przy ul. Długiej 11 w Krakowie (kartą lub gotówką).

  • W jakiej walucie można dokonać płatności?

    Płatności można dokonać wyłącznie w walucie polskiej.
  • Czy mogę otrzymać fakturę?

    Na życzenie Klienta istnieje możliwość wystawienia faktury za zakupione produkty w naszym sklepie.W tym celu, w trakcie składania zamówienia proszę dodać notatkę "Proszę o wystawienie faktury" oraz podać dane do faktury.Faktura zostanie przesłana wraz z zamówieniem.


Wymiany i zwroty

  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
  • W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłany towar?

    Pieniądze zwracamy na konto wskazane na formularzu zwrotu.

  • Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

    Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Reklamacje

Nie ma tu Twojego pytania? To nie problem...

Śledź nas na Instagramie

Bądźmy w kontakcie

Podaj nam swój adres Email, a będziesz na bieżąco informowana o nowościach i promocjach.

Szanując Twoją prywatność, dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych.
W dowolnym momencie będziesz mogła poinformować nas o zaprzestaniu wysyłaniu informacji o nowościach i promocjach.

Nigdy nie będziemy wysyłać „niechcianych” Emaili ani komunikatów i nie będziemy udostępniać danych nikomu innemu. Nie odsprzedajemy tych informacji stronom trzecim.

#MFS
Copyrights © 2021 My Fashion Space, All Rights Reserved

Frank Lyman logo are registered trademark of Frank Lyman Design Inc.
Some photos of products are used with permission of Frank Lyman Design Inc.

Obsługujemy wygodne płatności online, w tym BLIK